مهمان پرست تصمیم اسرائیل را محکوم کرد

۱۱ دی ۱۳۹۰ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۸۹۶۶۷۷ سرخط اخبار

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، بررسی قانون اعلام قدس شریف در کنست رژیم صهیونیستی به عنوان پایتخت یکپارچه «کیان یهودی» را به شدت مردود دانست و آن را تجاوز جدی به حقوق تاریخی و ابدی مردم فلسطین ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، رامین مهمان‌پرست خاطرنشان کرد : به اعتقاد جمهوری اسلامی ایران این روند خطرناک ، گام دیگری در یهودی‌سازی کامل مقدسات اسلامی بوده و بار دیگر ماهیت نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مقدسات ادیان الهی را آشکار می‌سازد که این مسئله ، نشانه اطمینان آنان به سکوت جامعه جهانی و عدم واکنش عملی مناسب توسط کشورهای منطقه می‌باشد.

مهمان‌پرست افزود : جمهوری اسلامی ایران از تمامی سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه سازمان همکاری‌های اسلامی و علی‌الخصوص کمیته قدس شریف وابسته به این سازمان که هدف از ایجاد آن سیانت از سرزمینهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بوده است می‌خواهد تا در چارچوب مسئولیت‌های خود، برای مقابله با این اقدام ضد حقوق بشری، برخوردی قاطعانه داشته باشند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد : همزمان با اقدامات فوق ، ضرورت دارد مردم آزاده و طرفدار حق و عدالت با تاکید بر قدس شریف به عنوان نماد همبستگی ادیان الهی ، از تمامی ظرفیت‌های خود برای دفاع از این مکان مقدس استفاده کرده و با اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی ، برخورد موثر نمایند. 

نظر شما :