سردار نقدی: دشمنان شکست‌خورده دورتا دور کشور ما سنگر زده‌اند

۱۷ تیر ۱۳۹۰ | ۱۶:۲۷ کد : ۱۴۴۳۳ سرخط اخبار
 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرزداری و دفاع از مرزهای کشور راه بزرگان دین است و راهی که مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان برای حفظ مرزهای اسلام برداشته‌اند، عظمت و قداست بزرگی دارد.

 به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان که در تیپ110 سلمان فارسی برگزار شده بود، با بیان این‌که «هر حرکت کوچکی که در راه دفاع از اسلام برداشته می‌شود، نزد خدا ثبت خواهد شد» ادامه داد: پرچمی که شما از آن دفاع می‌کنید، پرچم شرافت بشریت است و هر قدمی که در این راه بر می‌دارید و دشمن را خشمگین می‌کنید، در نزد خداوند بزرگ اجر عظیم خواهد داشت.

 وی بر لزوم هوشیاری و دفاع همه‌جانبه در برابر تهدیدات دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام پس از آن‌که نتوانستند جوانان ما را در جبهه‌ها شکست دهند، دور تا دور کشور اسلامی ما سنگر زده‌اند تا از هر راهی که ممکن است به کشور عزیز ما ضربه بزنند و به همین دلیل کشت مواد مخدر در دو کشور افغانستان و پاکستان را چندین برابر افزایش داده‌اند تا جوانان ما را از این راه از بین ببرند.

 وی با اشاره به موج بیداری در کشورهای اسلامی و منطقه تصریح کرد: همین ایثارگری و ایستادگی شما بود که امروز آثارش در بیداری جهان اسلام دیده می‌شود و این کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که اگر می‌خواهند آزاد و مستقل باشند و بنده ذلیل استکبار نباشند، باید همچون شما عزیزان به دامن اسلام پناه ببرند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک اعیاد فرخنده شعبان به تبیین شخصیت امام حسین(ع) پرداخت و گفت: حسین بن علی(ع) گوهر تابناکی بود که برای نجات اسلام نه تنها خودش، بلکه خانواده‌اش را در راه خدا قربانی کرد.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای شعبانیه ـ که سال قبل در شب میلاد حضرت اباالفضل(ع) و در مراسم جشن روز پاسدار در پی عملیات انتحاری در مسجد جامع زاهدان به شهادت رسیدند ـ» گفت: شهدای شعبانیه که توفیق پیدا کردند به این سعادت بزرگ نائل شوند ثابت کردند که سربازان واقعی راه امام حسین(ع) هستند و ان شاء الله انقلاب اسلامی ایران و موج بیداری اسلامی که از این انقلاب درس گرفته است، همان‌طور که امام(ره) فرمودند مقدمه انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) باشد.

 در پایان این مراسم به تعدادی از پاسداران نمونه رده‌های مختلف سپاه استان هدایایی تقدیم شد.


نظر شما :