اتخاذ تدابیر شدید در فرودگاه کویت

۱۳ تیر ۱۳۹۰ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۴۳۲۷ سرخط اخبار

به دنبال دریافت هشدار از سوی طرف‌های بین‌المللی مبنی بر احتمال وقوع حملات تروریستی در کویت، تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه بین‌المللی این کشور اتخاذ شد.

به گزارش فارس، یک منبع امنیتی بلندپایه کویت در گفت‌وگو با روزنامه الرای العام این کشور تاکید کرد: هشدارهایی بین‌المللی مبنی بر احتمال وقوع عملیات تروریستی در کشور دریافت شده است، از این‌رو نیروهای امنیتی به حالت آماده‌باش درآمده و تدابیر امنیتی شدیدی در فرودگاه بین‌المللی کویت اتخاذ شده است.

وی افزود:طرف‌های بین‌المللی ویژه امنیت فرودگاه‌ها در جهان به طرف‌های امنیتی در فرودگاه‌ کشور اعلام کردند که نگران احتمال وقوع عملیات تروریستی در کویت هستند و فرودگاه کویت تنها فرودگاهی نبوده است که این هشدار را دریافت کرده است بلکه فرودگاه‌های متعددی در جهان این هشدار را دریافت کرده‌اند.

این مقام کویتی گفت: از این‌رو نیروهای امنیتی در فرودگاه‌های بین‌المللی به حالت آماده‌باش درآمده و همچنین به شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی نیز دستور داده شده است در رفت‌وآمد مسافران دقت کافی به عمل آورند به ویژه در قبال کسانی که اخیرا مورد عمل جراحی قرار گرفته باشند یا قصد دارند برای معالجه به خارج از کشور بروند.

 


نظر شما :