عبدالله صالح به تلویزیون نیامد

۰۹ تیر ۱۳۹۰ | ۱۶:۴۱ کد : ۱۴۲۳۶ سرخط اخبار
با وجود ادعاهای مقامات رسمی حاکم در یمن، رئیس‌جمهور این کشور در تلویزیون یمن حاضر نشد.
به گزارش فارس به نقل از الجزیره، با وجود وعده‌های مقامات یمنی در زمینه ظاهرا شدن "علی عبدالله صالح " در تلویزیون این کشور "ابوبکر القربی " وزیر خارجه یمن بیانیه‌ای را که مدعی بود از سوی صالح منتشر شده، قرائت کرد.

وی در این سخنان تصریح کرد که حال عبدالله صالح خوب است و وی رو به بهبود قرار دارد. او البته به این نکته اشاره نکرد که چرا با وجود وعده‌های مشاور صالح، وی در تلویزیون ظاهر نمی‌شود.

"احمد الصوفی " مشاور عبدالله صالح دو روز پیش وعده داده بود که وی در 48 ساعت آینده در رسانه‌ها ظاهر خواهد شد.

دیروز نیز برخی رسانه‌ها اعلام کردند که هیئتی از تلویزیون یمن برای پوشش زنده حضور عبدالله صالح در تلویزیون این کشور به ریاض پایتخت عربستان سعودی رفته است.

خبرگزاری فرانسه بدون اعلام جزئیات این خبر به نقل از یک دیپلمات یمنی در ریاض نوشت که حال صالح به وی اجازه حضور در رسانه‌های جمعی را نمی‌دهد.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان با تاکید بر مرگ صالح اعتقاد دارند که این وعده‌ها ترفندی برای پایان دادن به اخبار منتشر شده در زمینه مرگ رئیس‌جمهور یمن است، چرا که انتشار اخبار مرگ وی روحیه مردم انقلابی یمن را به شدت بالا برده و خیلی سریعتر از گذشته این انقلاب را به مقصد خواهد رساند.

دیکتاتور یمن در حمله تاریخ 3 ژوئن جاری در مقر ریاست‌جمهوری خود در "صنعا "، پایتخت یمن، هدف حمله قرار گرفت و این کشور را به سمت ریاض ترک کرد.  

نظر شما :