نفوذ ایران در جنگنده‌های اسرائیل

۲۴ خرداد ۱۳۹۰ | ۲۱:۰۷ کد : ۱۳۷۵۸ سرخط اخبار
مشرق-در اقدامی بی سابقه که عمق ناتوانی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، موتورهای چند جنگنده اف16 و اف15 از پادگانی نظامی به سرقت رفت. 

به گزارش رسانه‌های صهیونیست، انتشار اخبار سرقت موتورهای جنگنده‌های آمریکایی اف 15 و اف 16 اسرائیلی از یک پادگان نیروی هوایی در سرزمین‌های اشغالی، ترس و وحشت سران تل‌آویو و پلیس این رژیم را به همراه داشت. 

منابع اسرائیلی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است، تأکید کردند که این سرقت‌ها سه ماه قبل انجام شده است. 

این منابع افزودند که برای سرقت این موتورها، نیاز به خودروهای سنگین و دستگاه‌های بالابر بوده تا آنها را از پادگان "تل نوف" خارج کنند. 

این در حالی است که گویا مسؤولان این پادگان با گذشت سه ماه از سرقت این موتورها، اطلاعی نداشتند و موضوع پس از اقدام برای رزمایش لو رفت. 

برخی رسانه های صهیونیستی نیز با طرح گمانه هایی، از دخالت ایران در این اقدام خبر داده و مدعی شده اند که با توجه به تحریم فروش قطعات جنگ افزارها به ایران، این کشور در سرقت این موتورها نقش داشته است! 

یک افسر نیروی هوایی اسرائیل با اشاره به رسوایی بزرگ در این پرونده، آن را بسیار خطرناک و مهم توصیف کرده و می‌گوید که ورود به داخل پادگان و سرقت موتورهای بزرگ و سنگین جنگنده‌ها بدون متوجه شدن مسؤولان پادگان امری بسیار خطرناک است. 

بر اساس اخباری که در رسانه‌های اسرائیل منتشر شده است، نظامیانی از داخل پادگان با دزدهای این موتورها هم دست بوده‌اند.

نظر شما :