رئیس جمهوری چین به قزاقستان، روسیه و اکراین می‌رود

۱۶ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۳۴۴۵ سرخط اخبار

رئیس‌جمهوری چین هفته آینده به سه کشور قزاقستان، روسیه و اوکراین سفر خواهد کرد که در جریان این سفر در نشست سران سازمان شانگهای در آستانه و همایش بین‌المللی اقتصادی در سن پترزبورگ شرکت می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "هو جین تائو " رئیس‌جمهور چین از تاریخ 12 الی 20 ماه ژوئن (30-22 خرداد) به سه کشور قزاقستان، روسیه و اوکراین سفر خواهد کرد. رئیس‌جمهوری چین در جریان این سفر در نشست سران سازمان همکاری‌های شانگهای که در دهمین سالگرد تاسیس این سازمان برگزار می‌شود و همچنین پانزدهمین همایش بین المللی همکاری‌های اقتصادی در سن پترزبورگ شرکت خواهد نمود.

ملاقات روسای‌جمهوری کشورهای عضو سازمان شانگهای که در سال جاری دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن خواهد گرفت، در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) در آستانه، پایتخت قزاقستان صورت می‌گیرد.

کنفرانس بین المللی همکاری‌های اقتصادی سن پترزبورگ هم در سال جاری از تاریخ 16 الی 18 ماه ژوئن (28-26 خرداد) برگزار خواهد شد که بیش از 50 تن از روسای‌جمهوری و نخست وزیران کشورهای جهان، حدود 300 تن از روسای شرکتهای بزرگ اقتصادی روسیه و همچنین 160 نفر از سران شرکت‌های بزرگ خارجی در آن شرکت خواهند داشت.



نظر شما :