وزیر راهبردی اسرائیل: شاید حمله به ایران لازم باشد

۱۰ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۳۲۸۸ سرخط اخبار
"موشه یعالون " که قرار است به مسکو سفر کند در مصاحبه با خبرگزاری روسی "اینترفکس " از تمام جهان خواست تا به هر وسیله‌ای که لازم است از جمله حمله نظامی جلوی دستیابی ایران به آنچه وی تسلیحات هسته‌ای خواند را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی اکنون بیش از 200 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود دارد و پیش از این "مئیر داگان " رئیس سابق موساد در اظهاراتی حمله نظامی به ایران را اقدامی احمقانه توصیف کرده بود.

یعالون در ادامه مدعی شد: ما جدا امیدواریم که کل جهان متمدن به این واقعیت برسد تهدید ناشی از این حکومت [ایران] چیست و اقدامی مشترک برای جلوگیری از تهدید هسته‌ای ایران اتخاذ کند حتی اگر لازم باشد که حمله‌ای پیش‌دستانه صورت گیرد.

"مئیر داگان " ماه گذشته گفته بود حمله نیروی هوایی اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران جنگی منطقه‌ای به راه می‌اندازد که اسرائیل نمی‌تواند پایان آن را پیش بینی کند.

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در گذشته خواستار تداوم اقدامات مخفیانه علیه ایران و سرمایه گذاری در خصوص گروه‌های مخالف در ایران با هدف سرنگونی حکومت ایران شده بود.

وی همچنین در ماه ژانویه پیش از آنکه سمتش را ترک کند در پیش بینی جدید مدعی شد ایران در سال 2015 به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا می‌کند.

نظر شما :