وکیل مبارک: تمام ثروت موکلم یک میلیون دلار است!

۰۹ خرداد ۱۳۹۰ | ۲۰:۴۲ کد : ۱۳۲۷۵ سرخط اخبار

وزیر دادگستری مصر در اظهاراتی غیرمنتظره از تلاش رژیم صهیونیستی برای خارج ساختن حسنی مبارک از این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد عبدالعزیز الجندی، وزیر دادگستری مصر در گفت‌وگو با روزنامه‌ی مصری الوفد، با افشای این طرح رژیم صهیونیستی اظهار کرد:‌ اسرائیل برای ایجاد و اشاعه آشوب در مصر تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ تل‌آویو از آشتی ملی فلسطینی‌ها که با میانجی‌گری مصر صورت گرفت نگران است و از این‌رو می‌خواهد انقلاب مصر را نابود کند.

الجندی تصریح کرد:‌ اسرائیل خواهان نابودی انقلاب مصر است همانطور که در حال حاضر در راستای نابودی جامعه و بی‌ثباتی مصر از طریق اراذل و اوباش تلاش می‌کند.

این اراذل با پول‌هایی که از تل‌آویو می‌گیرند در راستای ناامنی در مصر تلاش می‌نمایند.

الجندی هرگونه تعلل در محاکمه‌ی مسئولان نظام سابق را رد کرد و افزود: تدابیر لازم به طور فوری اتخاذ شده است و دلیل آن این است که حسنی مبارک، رئیس سابق جمهوری مصر و دو پسرش در حال حاضر در زندان هستند.

وی گفت: مسائل امنیتی باید رعایت شود به ویژه اینکه اعضای حزب ملی خواهان فراری دادن مبارک از کشور هستند.

از سوی دیگر، فرید الدیب‌، وکیل مبارک مدعی شد که ثروت مبارک از یک میلیون دلار تجاوز نمی‌کند.

وی اتهامات جمع‌آوری ثروت از راه غیرقانونی و کشتار معترضان در جریان انقلاب مصر را رد کرد و گفت: مبارک غمگین است چرا که تصور چنین اتهاماتی را هم علیه خود نداشت.

الدیب تصریح کرد:‌ کل ثروت مبارک حدود شش میلیون پوند مصری است که طی 26 سال فعالیت جمع آوری کرده است. مبارک غیر از این مبلغ هیچ پولی در خارج یا داخل مصر ندارد.

وی افزود: مبارک حتی یک دلار هم در خارج از کشور ندارد.

وی درباره وضعیت جسمانی مبارک گفت‌: مبارک برای رفتن به دستشویی بیمارستان نیاز دارد که کسی کمکش کند، وی از مشکلات خطرناک قلبی رنج می‌برد و به دستور پزشکان تلویزیون نگاه نمی‌کند تا وضعیت روحی‌اش بدتر نشود.

وکیل مبارک افزود:‌ مبارک کمتر صحبت می‌کند و احساسات خود را پنهان می‌کند.



نظر شما :