سرمایه‌گذاری‌ شرکت‌های ترک در همدان

۰۹ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۳۲۴۶ سرخط اخبار

قائم مقام شرکت هیپوکرات ترکیه گفت: حمایت بی دریغ مسوولان ارشد استان همدان، اعتماد سرمایه گذاران خارجی را برای گسترش سرمایه گذاری در این استان جلب می کند.

'مهیر نصرالله' یکشنبه شب در حاشیه دیدار اعضای این شرکت با ستاد سرمایه گذاری استان همدان در گفت و گو با  ایرنا افزود:همدان مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است و ما آمادگی داریم همکاری خود را در زمینه های مختلف با سرمایه گذاران این استان گسترش دهیم.

وی ادامه داد: سوابق تاریخی و ارتباط تنگاتنگ بین ایران و ترکیه یکی از مواردی است که اطمینان بیشتر سرمایه گذاران خارجی را جلب می کند.

وی از راه اندازی کارخانه ساخت پروتزهای استخوان در همدان ابراز خرسندی کرد و گفت:امیدواریم تولیدات این کارخانه نتایج مثبتی را در حمایت از این صنعت در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: احداث کارخانه تولید ایمپلنت های استخوانی در همدان در راستای کمک به صنعتی شدن این استان انجام شده است.

وی اظهار داشت: این شرکت با تمام توان و با استفاده از تجربه 40 ساله خود در زمینه ساخت پروتزهای استخوانی، این کارخانه را راه اندازی می کند.

وی ادامه داد: همدان با توجه به ارتباط نزدیک با شهرهای مرزی و نزدیکی به کشور عراق می تواند جایگاه خوبی برای احداث و راه اندازی کارخانه تولید ایمپلنت های استخوانی و صادرات آن به دیگر کشورهای منطقه باشد.



نظر شما :