اتهام زنی دوباره کویت به ایران

۰۷ خرداد ۱۳۹۰ | ۲۰:۲۱ کد : ۱۳۱۹۵ سرخط اخبار
دیپلماسی ایرانی: در حالی که هنوز خستگی سفر از تن سفیر کویت در تهران به در نرفته است، بار دیگر زمزمه‌های اتهام‌زنی به ایران شنیده می‌شود. پس از ماه‌ها کشمکش در روابط تهران و منامه، سفیر فراخوانده شده کویت به تازگی به تهران بازگشته است و این در حالی است که بار دیگر انگشت اتهام در خصوص مداخله در امور داخلی کویت به سوی تهران نشانه رفته است.

گلف نیوز در گزارشی مدعی شد دولت کویت شبکه جاسوسی که برای ایران و حزب الله فعالیت داشته را کشف کرده است. این اتهام زنی به فاصله 2 ماه از بازداشت 2 ایرانی به اتهام جاسوسی در کویت صورت می‌گیرد و این در حالی است که تهران همواره این اتهامات را تکذیب کرده است.

در ادامه این گزارش ادعا شده است که شبکه جاسوسی متشکل از 4 نفر بوده که به زودی به صورت علنی اسامی آنها در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. همچنین تابعیت این افراد از کشور‌های ایران، سوریه و لبنان عنوان و به عضویت آنها در حزب‌الله اشاره شده است. گفته می‌شود که مقامات کویت بر مبنای اطلاعات جاسوسی از شورای همکاری خلیج فارس این شبکه را کشف کرده‌اند و پیش از دستگیری فعالیت‌ها و گفت و گو‌های تلفنی آنها را زیر نظر داشته‌اند.

 

نظر شما :