قذافی به بیمارستان پناه برده است

۰۶ خرداد ۱۳۹۰ | ۲۱:۰۰ کد : ۱۳۱۵۸ سرخط اخبار
منابع امنیتی انگلیس خبر دادند معمر قذافی به دنبال تشدید حملات ناتو بسیار وحشت‌زده شده است و هر شب را در بیمارستان‌های مختلف لیبی به سر می‌برد.به گزارش فارس، روزنامه "دیلی‌میل " انگلیس امروز جمعه نوشت بر اساس اطلاعات محرمانه‌ای که نیروهای اطلاعاتی انگلیس، فرانسه و آمریکا هفته گذشته جمع‌آوری کردند معمر قدافی بسیار وحشت‌زده است و مطمئن و متقاعد شده است که اعضای ارشد نهاد نظامی دولت برای ترور وی نفشه کشیده‌اند.

منابع دیپلماتیک آگاه انگلیس به این روزنامه گفتند که قذافی از اقامت در مقرهای تحت حفاظت حکومت و منازل ایمن منصرف شده و به بیمارستان‌ها پناه برده است تا از بمب‌های جنگنده‌های ناتو و حملات انقلابیون لیبی در امان باشد.

این منابع تاکید کردند: این گونه که به نظر می‌رسد که قذافی از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر در حال جابجایی است و هر شب را در یکی از بیمارستان‌ها به سر می‌برد و الان به این نتیجه رسیده‌ایم که زمان برای تشدید اعمال فشار علیه وی مناسب است چون وی بسیار وحشت‌زده است و به دنبال فشارهای روزافزون رژیم وی دچار تزلزل و شکاف شده است.

منابع مذکور افزودند: بر اساس اطلاعات رسیده بسیار از مقامات بلندپایه نظامی رژیم قذافی با توجه به نگرانی از استراق سمع، تلفن‌های خود را قطع کرده‌اند تا امکان دسترسی به آنها نیز وجود نداشته باشد.

روزنامه دیلی‌میل تاکید کرد، روسای سرویس‌های امنیتی انگلیس این اطلاعات را به "دیوید کامرون "، نخست‌وزیر کشورشان انتقال دادند و بر همین اساس کامرون با ارسال چهار بالگرد نظامی از نوع آپاجی به لیبی برای تشدید فشارها بر قذافی موافقت کرد.  

نظر شما :