سلام فیاض سکته کرد

۰۳ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۵:۰۶ کد : ۱۳۰۴۳ سرخط اخبار

سخنگوی بیمارستانی در آمریکا گفت که نخست وزیر دولت موقت فلسطین با حمله قلبی مواجه شد، اما وضعیت جسمانی‌اش مساعد است.

به گزارش ایسنا، آدریین لالو، سخنگوی مرکز پزشکی سِتون در تگزاس، گفت: سلام فیاض، نخست وزیر دولت موقت فلسطین که به آمریکا سفر کرده است، طی این سفر با حمله قلبی رو به رو شد اما شرایط جسمانی‌اش خوب است.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، سلام فیاض که در سال 1952 متولد شد و زمانی اقتصاددان مورد احترام بانک جهانی بود، زمانی که در آمریکا در مراسم فارغ التحصیلی پسرش شرکت کرد با این حمله قلبی مواجه شد.

 

قصان خطیب، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله به خبرگزاری رویترز گفت که سلام فیاض با حمله قلبی رو به رو شد و به بیمارستانی در نزدیک‌ترین محل این حادثه انتقال یافت.

 

به دنبال آشتی میان گروه‌های فتح و حماس، آینده سلام فیاض به عنوان نخست وزیر هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما ممکن است در دولت وحدت ملی آینده فلسطین وی سِمت دیگری داشته باشد.

 

حماس با فعالیت سلام فیاض مخالفت کرده است، اما عزت الرشق، یک مقام برجسته حماس، این پیشنهاد را مطرح کرده است که موضوع ادامه‌ی حضور سلام فیاض در سمت نخست وزیری مورد بررسی قرار بگیرد.

 

سخنگوی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در مورد بهبود شرایط جسمانی سلام فیاض ابراز امیدواری کرد.



نظر شما :