از ترور بن لادن تا لابی ایران در کویت

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۲۰:۵۲ کد : ۱۲۴۴۷ سرخط اخبار
روزنامه کویتی السیاسه به مدیریت احمد جارا... که سیاست‌های ضد ایرانی آن مشهور است، امروز در هجمه‌ای سنگین علیه ایران، تلاش کرد در همه موضوعات به جمهوری اسلامی ایران و نقش آن بپردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، علاوه بر قسمت اخبار این روزنامه، امروز سه‌شنبه چندین یادداشت و مقاله به قلم نویسندگان السیاسیه علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر شد که نشان از رویکرد خصمانه رسانه‌های این کشور علیه ایران دارد.

السیاسیه که به برخی جریان‌های وهابی و ضد ایرانی در ساختار قدرت کویت نزدیک است، در یادداشتی به قلم داوود البصری به لابی ایران در کویت و دفاع آنها از نظام سوریه می‌پردازد!‍! یادداشت دیگر السیاسه را امروز به قلم حمود الحطاب است که با عنوان ایران را تحریم کنید در برابر شما زانو می‌زند، منتشر شده است.

ناصر العتیبی یادداشت دیگری را با عنوان تروریسم ایران و اسامه بن لادن در السیاسه منتشر کرده است.

دیگر یادداشت‌های تند و خارج از چارچوب السیاسه خواستار دوری کشورهای عضو شورای خلیج فارس از ایران شد، چرا که به زعم نویسنده ایران سیاست ثابتی را در قبال این کشورها دنبال نمی‌کند و اگر آنها از ایران دوری کنند، ایران بناچار به سمت آنها گرایش خواهد یافت.

اما موضوع مهم دیگری که این روزنامه به دخالت در امور داخلی ایران پرداخته و به نظر می‌رسد برای نوشتن آن مجوز دولتی هم داشته، مساله خوزستان است که طبق معمول لقلقه دهان نویسندگان کویتی و ضدایرانی عرب است.

به نظر می‌رسد السیاسه در دور تازه حملات خود علیه ایران، به خوبی توجیه شده است و حملات خود را رد ابعاد گوناگون و با استفاده از بهانه‌های واهی سازمان‌دهی می‌کند.

نظر شما :