بروجردی: تهران مشوق اتحاد گروه‌های فلسطینی است

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۲۴۱۸ سرخط اخبار

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت تهران از توافق اخیر گروه‌های فلسطینی حماس و فتح گفت: این اقدام حلقه دیگری از زنجیره رو به افول رفتن رژیم صهیونیستی است.

علا الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توافق اخیر گروه‌های فلسطینی حماس و فتح گفت: من معتقدم که حتما باید از توافق حماس و فتح استقبال کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اعلام اینکه جمهوری اسلامی بارها از اتحاد گروه های فلسطینی حمایت کرده است، افزود: این گام را نیز یک گام ارزشمند در جهت یکپارچگی و وحدت ملت مظلوم فلسطین ارزیابی می کنیم.

وی افزود: با توجه به آرمان مشترکی که گروه های فلسطینی دارند، این توافق می تواند در مقابل صهیونیست ها یک اقدام و گامی به پیش به شمار رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به بازتاب های توافق حماس با فتح در کشورهای غربی و صهیونیست ها گفت:  آمریکایی ها و صهیونیست ها از این توافق به شدت ناراحت هستند و حتی کمک های خود را به فتح قطع کردند.

وی درباره معادلات منطقه و وضعیت رژیم صهیونیستی پس از این توافق گفت: طبیعتا این اقدام بر موجودیت اسرائیل تاثیر گذاشته و حلقه دیگری از زنجیره رو به افول رفتن رژیم صهیونیستی است.

بروجردی انقلاب مصر را یک حلقه بزرگ از نابودی صهیونیستها دانست و ادامه داد:  این گام هم یک گام دیگر در جهت انحطاط رژیم صهیونیستی به شمار می رود.



نظر شما :