کنعانی: مواضع نتانیاهو و سوناک علیه ایران از طنزهای ماندگار تاریخ است

۰۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۵:۰۶ کد : ۲۰۱۸۴۶۹ سرخط اخبار

سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر منتشر شده درخصوص نشست بنیامین نتانیاهو و ریشی سوناک، نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و رژیم انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده درخصوص نشست نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و رژیم انگلیس اظهار داشت: از طنزهای ماندگار تاریخ است که دو رژیمی که یکی از آنها وجودش بر پایه غصب سرزمین ملتی دیگر، جنایات روزمره و کودک کشی بنا شده و با وجود داشتن زرادخانه تسلیحات اتمی، گستاخانه از الحاق به "ان پی تی" سر باز می‌زند و رژیم دیگری که آثار سیاست‌های جنگ‌طلبانه و فتنه‌انگیزانه اش در جای جای منطقه دیده می‌شود، در مواضعی وقیحانه، جمهوری اسلامی ایران را که لنگر ثبات در منطقه است، متهم می کنند!

کنعانی خاطر نشان کرد با در نظرداشتن سوابق سیاه این دو رژیم و در شرایطی که منطقه شاهد تحولات مثبت است، خشم و نارضایتی این دو از روند تحولات منطقه و تلاش آنان برای تضعیف و تخریب این روند عجیب نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط‌ با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط‌ کشورهای منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشورهای حامی رژیم صهیونیستی نسبت به‌ جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز (جمعه) در دیدار با ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا در لندن خواستار تشدید فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

روزنامه صهیونیستی عاروتص شوع در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو و نخست وزیر انگلیس در خصوص موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند و نتانیاهو از سوناک برای موضع قاطعانه انگلیس در خصوص این موضوع قدردانی کرد و در یک لفاظی تکراری گفت که قدرت‌های جهان باید فشارها و بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشند.

انتهای پیام


نظر شما :