مسکو: لاوروف و ظریف فردا درباره قره‌باغ رایزنی می‌کنند

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۹۹۹۳۸۵ سرخط اخبار

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف در دیدار با محمدجواد ظریف درباره موضوعات مختلف، ازجمله مسئله قره باغ رایزنی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آرمن پرس، وزارت امورخارجه روسیه امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیران خارجه ایران و روسیه قرار است فردا (26 ژانویه) در مسکو با یکدیگر دیدار کنند.

در این بیانیه آمده است که محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف وزرای امورخارجه ایران و روسیه درباره مسئائل مختلف منطقه ای و بین الملل ازجمله وضعیت پیرامون منطقه قره باغ بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وزیر امورخارجه ایران که یک تور منطقه‌ای را آغاز کرده است، امروز در جمهوری آذربایجان با مقامات بلندپایه این کشور، شامل رئیس جمهور و وزیر امورخارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.


( ۱ )

نظر شما :

امر الله ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹
کاش ظریف در جلسه فردا با لاوروف به موضوع تروریست‌های سلفی تکفیری،سوریه در قره باغ هم تاکید می‌کرد و می‌گفت که لااقل یکی را دستگیر و تحویل ظریف میداند،تا اینهمه ضایع نمیشد،که مهمترین نگرانیش در مورد تروریستهاست،،،وحتما گلایه‌ای هم از شعر آراز اراز،به علی اف،کردهاست،تا دست پر پیش پاشنیان برود،وزیاد از این هم شرمنده برادران ارمنیش نشود.،،،،خدا وند به دوستان ارمنی صبر جمیل عطا کند چون تحملش سخت است،به این راحتی اوستراخ(استراخ) از دست بدهی،وهیچ آمد غیبی در کنارت نباشد.