تهدید اردوغان برای حمله به شمال عراق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۶:۱۶ کد : ۱۹۹۹۳۰۰ سرخط اخبار

رئیس جمهوری ترکیه دیروز (جمعه) نسبت به حمله به شمال عراق با هدف "بیرون کردن حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک)" تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدی البلد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه پس از نماز جمعه در استانبول به خبرنگاران گفت، احتمال دارد ترکیه خود برای بیرون کردن تروریست های پ.ک.ک از شهرستان سنجار واقع در شمال عراق وارد عمل شود.

وی با اشاره به امکان اجرای عملیات ناگهانی ترکیه برای بیرون کردن تروریست ها از سنجار افزود: من یک عبارتی دارم که همیشه آن را می گویم: ممکن است یک شب غافلگیرانه بیاییم.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :

محمد امین ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
داستان معروف کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من...مصداق اتفاقات زیاد روز دنیاست(( که...بلدرچینی باجوجهاش در کشتزاری لانه داشت،ونگران آبیاری صاحب کشت بود که مبادا لانه اش زیر آب رود،لذا بچه بزرگش را برای بررسی موضوع آبیاری در کمین خانه صاحب کشت مأمور کرد تا برایش از شروع آبیاری خبر هایی اورد،. که روز اول خبر از آبیاری توسط همسایه اورد،ولی بلدرچین مادر به بچه‌اش گفت راحت بخوابید،. روز دوم خبر از آبیاری دوست....تا یک هفته موارد مشابه ،. که نهایت خبر آمد که صاحب کشت خودش آماده ابیاریست،که بلدرچین مادر به بچه هاش گفت آماده شوید برویم، که آبیاری امروز جدیست،،،،،،)) جریان pkkهم نه با دست همسایه ها،ونه دولت عراق ونه دیگران،نهایت توسط خود ترکیه حل خواهد شد.
خسرو ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
این بار سرکوب پ ک ک با همکاری دولت عراق و اقلیم خواهد بود