پرس تی وی بررسی می‌کندٰ نقش آمریکا و اسرائیل در ترور شهید فخری زاده

۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۷ کد : ۱۹۹۷۷۲۲ سرخط اخبار

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه با اشاره به اقدام تروریستی و شهادت دکتر محسن فخری زاده که ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را بر عهده داشت در تاریخ ۷ آذر ماه، اهداف تروریست‌ها از ترور این دانشمند و از مدیران برجسته حوزه هسته ای کشور و تلاش دشمنان برای تحریک ایران و ایجاد درگیری مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
این برنامه با تاکید بر تروریسم دولتی اسرائیل و برشمردن سوابق این رژیم در ترور دانشمندان هسته ای ایران به مرور تلاش های شهید فخری زاده در مبارزه با کرونا و نقش وی در ساخت کیت های تشخیصی ویروس کرونا می پردازد.

در ادامه این برنامه که میزبان کارشناسان و صاحب نظرانی همچون دکتر حسین رویوران کارشناس مسائل سیاسی، دکتر نصراله تاجیک تحلیلگر سیاسی و دکتر فواد ایزدی کارشناس مسائل منطقه است ارتباط ترور با تحریم مورد واکاوی قرار گرفته و ناامیدی آمریکا و غرب از تحریم های حداکثری علیه ایران و در نتیجه اقدام به ترور اخیر به عنوان نماد خستگی دشمنان از عدم تاثیر تحریم ها بررسی خواهد شد.

نگاهی به واکنش احتمالی ایران در پاسخ به ترور دکتر فخری زاده، تقویت توان هسته ای به عنوان کمترین پاسخ ایران به این اقدام، مروری بر مصاحبه های مردمی ایران و انعکاس احساس عمومی مردم علیه اسرائیل و آمریکا، معیارهای دوگانه حقوق بشری اروپایی ها نسبت به اقدامات تروریستی و پاسخ محکم ایران درصورت اثبات انجام این اقدام تروریستی توسط اسرائیل از جمله محورهایی است که در این برنامه مورد نقد و گفت و گو قرار می گیرد.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۰:۰۵ بامداد چهارشنبه ۱۲ آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۵:۰۰، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

 
 
 


( ۱ )

نظر شما :