رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار عزت و سربلندی نظام شده است

۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۱ کد : ۱۹۹۷۴۱۱ سرخط اخبار

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اقتدار دفاعی که هم اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیا الدین آقا جانپور گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد با یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مدافعان حرم و سلامت ، گفت: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه های نظام علاوه بر خنثی سازی ترفندها و توطئه های دشمنان موجب اقتدار ، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در اوج پیروزی انقلاب اسلامی عده ای مخالف تشکیل نیروهای مردمی بسیج بودند ، حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج مردمی را صادر فرمودند، ادامه داد: در این برهه از زمان حضرت امام (ره) بنا به حساسیت موجود فرمودند زن و مرد و پیر و جوان باید در بسیج حضور پیدا کرده و آموزش های نظامی را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: حضرت امام (ره) در آن زمان فرمودند اگر کشور ما 20 میلیون نفر جوان دارد باید ارتش 20 میلیونی نیز داشته باشیم و این نیرو در هر زمان و مکانی که نیاز باشد برای دفاع از نظام حضور پیدا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: نیروهای بسیجی شرایط سنی خاصی ندارند و برای دفاع از قرآن ، نظام و انقلاب در تمامی عرصه نقش پررنگی داشته و دارد.

وی خاطر نشان کرد: نقش دیگر نیروهای بسیجی در مقابله با ناامنی هایی که در سال های  گذشته همانند آبان ماه سال 98،فتنه 88، غائله کردستان، ترکمن صحرا، و... بود بسیار ارزشمند و مشهود بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاالدین آقاجانپور با تاکید بر اینکه نقش بسیج در طول انقلاب در مقابل تهدیدات و توطئه ها بسیار مشهود است، گفت: بسیج مردمی است و تعلق به قشر خاصی ندارد تا جایی که حضرت امام (ره) فرمودند که افتخار من اینست که یک بسیجی هستم و امیدوارم با شهدای بسیج محشور شوم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در واقع بسیجی هستند، تصریح کرد: شهدایی همانند امیر سپهبد صیاد شیرازی، شهید بابایی، شهید همت ، شهید خرازی و دیگر شهدای گرانقدر بسیجی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه دانشمندان ما نیز بسیجی هستند ، گفت: اقتدار دفاعی که هم اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است .

وی با اشاره به اینکه بسیجی به لباس نظامی و اسلحه در دست ختم نمی شود، اظهار داشت: بسیجیان پر افتخار ما در هر لباس و هر مکانی همانند مدافعان سلامت آماده خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: نیروهای مسلح و بسیجی ما افتخارشان اینست که یاری رسان خدمت به مردم هستند و در هر جا و مکانی که نیاز باشد حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کارعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی دست از تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی برنداشته است و روند آنها همچنان ادامه داشته و فرقی بین بایدن، ترامپ یا اوباما برای زورگویی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیا الدین آقاجانپور در خاتمه سخنان خود گفت: در زمانی که هیچ کشوری به ما حتی سیم خاردار نمی داد امروزه به لطف خداوند و رهنمودهای مقام عظمای ولایت با همین تفکر و روحیه بسیجی به اقتدار دفاعی رسیده ایم.

انتهای پیام


نظر شما :