ترامپ: چرا بایدن در حال چینش کابینه است؟

۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۰ کد : ۱۹۹۷۳۸۵ سرخط اخبار

رئیس‌جمهوری آمریکا باور دارد، اطلاعاتی که او از تقلب انتخاباتی در دست دارد، برای تغییر نتایج در چهار ایالت و همچنین کل این کشور کافیست به همین دلیل تاسف خود را بابت تلاش‌های بایدن در چینش کابینه ابراز داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: چرا بایدن برای چینش کابینه آنقدر عجله دارد؟ آن هم وقتی بازرسان من صدها هزار مورد تقلب انتخاباتی پیدا کرده‌اند که می‌تواند نتیجه را در دست‌کم چهار ایالت تغییر دهد و این برای پیروزی در انتخابات بیش از حد کافیست. امیدوارم دادگاه‌ها یا قانونگذاری ما این شجاعت را به خرج دهند تا آنچه باید برای حفظ انسجام انتخابات ما و خود ایالات متحده انجام شود، انجام دهند. کل دنیا در حال تماشای ماست!!!

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر اعلام شد و رسانه‌های خبری اصلی آمریکا جو بایدن را پیروز می‌دانند. شبکه خبری فاکس نیوز و خبرگزاری آسوشیتدپرس بایدن را در صدر قرار داده‌اند و او بیش از ۲۷۰ رای لازم برای کسب پیروزی را به دست آورده است. ترامپ این نتیجه را به چالش کشیده و مدعی تقلب در ایالت‌های کلیدی است و شکایت‌هایی را به جریان انداخته که یکی پس از دیگری در دادگاه‌ها شکست می‌خورند.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که ویسکانسین به بازشماری آرا ادامه داد و یک قاضی فدرال در پنسیلوانیا نیز شکایت دیگری از سوی ترامپ را با هدف جلوگیری از تایید نتایج انتخابات در این ایالت لغو کرد.

این تصمیم از سوی قاضی "متیو برن" روز شنبه یکی از جدیدترین ناامیدی‌ها برای کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ ترامپ است که برای تغییر دادن نتایج انتخابات سوم نوامبر به شدت تلاش می‌کند.

اما تیم حقوقی ترامپ در تغییر شمارش آرای ایالتی ناموفق عمل کرده چون نتوانسته ادعای صدها هزار آرای تقلبی را با وجود تکرار اتهامات از سوی خود ترامپ و رودی جولیانی، وکیل شخصی وی اثبات کند.

پنسیلوانیا در کنار میشیگان قرار است نتایج انتخابات را روز دوشنبه تایید کند و بایدن در هر دو ایالت آرای مردمی قوی دارد.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :