اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران: درباره هولوکاست جدی‌تر پژوهش‌ می‌کنیم

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۹۹۶۶۸۴ سرخط اخبار

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام هتاکانه دولت فرانسه و حمایت از سیاست تحریم کالاهای فرانسوی، اعلام کرد که پژوهش‌های جدی‌تری را در مورد افسانه هولوکاست در دستور کار قرار خواهد داد.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام هتاکانه دولت فرانسه و حمایت از سیاست تحریم کالاهای فرانسوی، اعلام کرد که پژوهش‌های جدی‌تری را در مورد افسانه هولوکاست در دستور کار قرار خواهد داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اقدام اهانت بار دولت و رئیس‌جمهوری فرانسه در حمایت از یک نشریه هتاک فرانسوی که با وقاحت تمام به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله برای بار دیگر جسارت نموده، اعلان جنگ نه فقط به مسلمانان بلکه به همه آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم است.

لعنت خدا بر اهانت‌کنندگان به ساحت رسول اکرم صلی الله علیه و آله.

هر چند مقامات فرانسوی به بهانه آزادی بیان و با مستمسک قرار دادن قوانین داخلی شان موسوم به کفرگویی، به اعتقادات میلیون‌ها مسلمان در جهان توهین کرده اند، اما استانداردهای دوگانه آنان در مواجه با روایت های جعلی صهیونیستی به ویژه افسانه هولوکاست، نشان دهنده اهداف دیگری است.

لعنت خدا بر اهانت‌کنندگان به ساحت رسول اعظم صلی الله علیه و آله.

به نظر می رسد که سقوط حکومت خودخوانده و جنایت‌کار داعش در عراق و سوریه که با پشتیبانی آشکار و پنهان دولت‌های اسلام هراسِ غربی، سعی در شعله‌ور نمودن جنگ های داخلی در دنیای اسلام و انحراف اذهان از موضوع قدس شریف داشت، طراحی نظام سلطه را به کلی دگرگون کرد.

بنا بود که داعش با ایجاد آتش جنگ‌های فرقه ای، پرونده مبارزه با رژیم صهیونیستی را به طور کامل بایگانی کند، نقشه منطقه و مرزهای جغرافیایی در غرب آسیا را به سود غربی‌ها تغییر دهد و یک تصویر موحش از اسلام به افکار عمومی جهان منعکس نماید تا موج اسلام گرایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی را مهار کند اما به برکت خون شهدای محور مقاومت، تدابیر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و جان‌فشانی های سید شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این طراحی پیچیده به سود جهان اسلام و افزایش همبستگی جبهه مقاومت اسلامی به پایان رسید.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی که به مانند یک غده بدخیم سرطانی در منطقه فتنه انگیزی و فتنه‌گری می کند حالا از درون در حال فروپاشی است. صهیونیست هایی که به بهانه سرزمین موعود با وحشی گری و سبوعیت، زنان و کودکان فلسطینی را قتل عام می کردند اکنون به جان یکدیگر افتاده اند؛ هم‌چنان‌که ناآرامی های اخیر در سرزمین‌های اشغالی مؤید همین مسأله است.
حالا پدرخوانده های این رژیم نامشروع هر یک به نوعی برای احیای این لاشه ی متعفن دست و پا می زنند. در جزیره انگلستان، مقامات انگلیسی حتی تاب تحمل انتقاد محدود رهبر سابق حزب کارگر این کشور را نمی آورند و به بهانه یهودی ستیزی، وی را از عرصه سیاست این کشور به کلی حذف می کنند. در فرانسه، نه فقط منکرین بلکه حتی تردیدکنندگان در هولوکاست، مجرم شناخته می شوند و به‌خاطر پژوهش در این فقره چاره ای جز تحمل زندان ندارند.

متأسفانه دولت نابخرد و کوته نظر فرانسه برای نجات رژیم در حال نابودی صهیونیستی و دریافت کمک های مادی و معنوی از این رژیم، مجدداً به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام و باورهای میلیون‌ها مسلمان جسارت کرده است.

لعنت خدا بر اهانت‌کنندگان به ساحت رسول اعظم صلی الله علیه و آله.

ما اساتید بسیجی دانشگاه های تهران، ضمن محکومیت این اقدام پلید دولت فرانسه و حمایت از سیاست تحریم کالاهای فرانسوی، پژوهش‌های جدی تری را در مورد افسانه هولوکاست در دستور کار قرار خواهیم داد ان شاءالله. 

در عین حال از مسئولان دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه شخص ریاست محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه درخواست می نماییم تا ضمن اعتراض به طرف فرانسوی از همه ظرفیت های مادی و معنوی داخلی و منطقه ای برای فشار بر دولت فرانسه استفاده کنند که این یک وظیفه دینی، ملی و اخلاقی در جهت دفاع از شخص خاتم پیامبران است.

والسلام علیکم


( ۱ )

نظر شما :