معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: هراس استکبار جهانی از قدرت نظامی ایران

۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۹ کد : ۱۹۹۵۹۴۱ سرخط اخبار

سردار پورجمشیدیان گفت: نیروهای مسلح ایران نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند، به طوری که استکبار جهانی امروز از قدرت نظامی ما هراس دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: دوران مقدس مقطعی حساس از تاریخ کشورمان است و آحاد مردم، مسئولان و به‌ویژه جوانانی که آن دوران را درک نکرده‌اند، اگر می‌خواهند در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنند، باید از تجارب دوران دفاع مقدس استفاده کنند؛ چراکه رزمندگان در آن دوران با روحیه جهادی و فداکارانه و از همه مهم تر با دستان خالی، بر دشمن تا دندان مسلح بعثی پیروز شدند و پوزه استکبار را به خاک مالیدند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگو برای نسل جدید قرار بگیرد، ادامه داد: جوانان امروز ما با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس می‌توانند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند؛ همان‎طور که رزمندگان در دوران جنگ با اراده خودشان موجب شکست دشمن بعثی شدند؛ جوانان امروزی نیز اگر با اراده‌ای قوی به جنگ با مشکلات بروند، حتماً پیروز خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رزمندگان کارهای نشدنی را شدنی کردند، افزود: دوران دفاع مقدس الگویی ملموس و نزدیک به نسل جدید است که باید از آن بهره ببرند و قطعاً اگر این کار صورت گیرد، بهترین نتیجه حاصل می‌شود.

سردار پورجمشیدیان گفت: امروز دشمنان ما به دنبال این هستند تا جلوی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان را بگیرند، لذا همه ما باید با تلاش خود جلوی این توطئه آن‌ها و تحریف وقایع آن دوران را بگیریم.

وی عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح ما نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند، به طوری که استکبار جهانی امروز از قدرت نظامی ما هراس دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: همان‌طور که در زمینه نظامی با اتکا به توان داخل پیشرفت کرده‌ایم، قطعاً در زمینه اقتصادی نیز بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام


نظر شما :