با مشارکت مردم می‌توانیم بر تحریم‌های دشمن و ناکارآمدی مدیران فائق آییم

۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲ کد : ۱۹۹۵۸۰۴ سرخط اخبار

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌همانند دوران دفاع مقدس که با مشارکت و بسیج مردمی توانستیم بر دشمن چیره شویم در شرایط فعلی نیز با مشارکت مردم می‌توانیم بر تحریم دشمنان و ناکارآمدی مدیران فائق آئیم.

زهره سادات لاجوردی نماینده  مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ما در دوران دفاع مقدس با مشارکت و بسیج مردمی توانستیم در طول 8 سال جنگ تحمیلی ضمن مقاومت بر دشمن چیره شویم و او را از مرزهای کشورمان بیرون برانیم.

وی افزود‌: تجربه 8 سال دفاع مقدس نشان داد که ما امروز هم می‌توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی بر مشکلات چه در بعد تحریم‌های خارجی از سوی دشمنان و چه بعد داخلی در بحث ناکارآمدی مدیران فائق آئیم.

نماینده  مردم تهران در مجلس اظهار داشت: امروز برای برون رفت از شرایط فعلی می‌توانیم از حرکت‌های جهادی اقدامات خودجوش مردمی و امثال این موارد استفاده و بر مشکلات اقتصادی موجود غلبه کنیم.

لاجوردی خاطرنشان کرد:  همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند بسیج و حضور مردم در دوران دفاع مقدس نمونه جدیدی از مشارکت مردمی بود و ما می‌توانیم برای شرایط فعلی این این حضور مردم الگوبرداری کنیم.

وی در پایان گفت:‌امیدوارم با استفاده از ظرفیت مردمی در شرایط فعلی بتوانیم در مسیر رفع مشکلات و زودن فقر از جامعه وکمک به طبقات ضعیف گام برداریم و توفیقات قابل توجهی در این زمینه داشته باشیم.


( ۱ )

نظر شما :