توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمان است

۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۲ کد : ۱۹۹۵۷۵۴ سرخط اخبار

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی دستاوردی نخواهد داشت گفت که این توافق خیانت به مردم مسلمان منطقه و مردم فلسطین است که در مقابل زیاده‌خواهی‌های رژیم نامشروع اسرائیل ایستادگی می‌کنند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: امارات و بحرین با میانجی‌گری آمریکا توافقی با رژیم صهیونیستی انجام دادند که این به نوعی مذاکره برای حضور اسرائیل در خلیج فارس بود ولی آن را باید خیانت امارات و بحرین به آرمان کشورهای مسلمان منطقه و عربی و آرمان مقاومت مردم فلسطین در مقابل زیاده‌خواهی‌های رژیم نامشروع صهیونیستی تعبیر کرد.

به گفته وی، امارات و بحرین با این توافق به اسلام و مردم کشورشان خیانت کردند که تجمعات و راهپیمایی‌ها و تظاهرات در این دو کشور در محکومیت این توافق موید این موضوع است. در این بین مقامات آمریکایی برای تقویت رژیم نامشروع اسرائیل به میدان آمد تا از قبل آن برای مصارف انتخاباتی هم استفاده کنند.

رضازاده افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری این خیانتی آشکار به آرمان‌های اسلام و فلسطین بوده است. هیچ اعتمادی به آمریکا وجود ندارد چون آمریکایی‌ها برای تقویت خودشان تلاش کردند این توافق رخ دهد ولی در آینده به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد و آینده خوبی را نمی‌توان تصور کرد. قطعا کشورهای مسلمان منطقه این پیمان را قبول نخواهند کرد و مقاومت نشان خواهن داد.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی دستاوردی نخواهد داشت، گفت: شاید بتوان این توافق را کمپ دیوید دوم نامید که هیچ دستاوردی نداشت. این توافق خشم ملت‌ها و مردم مسلمان را برانگیخته و اسرائیل در موضع انفعالی و نفرت قرار گرفته است. رژیم صهیونیستی حتی نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند چه اینکه بخواهد از نظر دفاعی و اقتصادی امنیت کشوری دیگر را تأمین نماید. مجلس و دولت این پیمان را نامشروع دانسته و محکوم می‌کند.


نظر شما :