فرمانده سپاه: در برابر هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم

۰۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۷ کد : ۱۹۹۱۷۸۷ سرخط اخبار

 ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در برابر هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم و عقب نمی‌نشینیم، بلکه به پیش می‌رویم، پیشروی در عین دفاعی بودن ذات کار ماست.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در آیین پیوستن افزون بر ۱۰۰ شناور به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفاع ما راهبردی است اما عملیات و تاکتیک ما تهاجمی است.

وی ادامه داد: روح دفاع ما با تاکتیک ‌های تهاجمی حمایت می‌شود و این را در عرصه میدان نشان داده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز خلیج فارس شاهد جشن میلاد یک قدرت جدید است، نقشه راه ما قوی شدن است، قوی شدن راه، منطق، آرمان، هدف و برنامه ماست.

سردار سرلشکر پاسدار سلامی بیان داشت: در بسیاری از کشورها حکمت بکارگیری قدرت ضعیف است که در نتیجه آن به ضد خود تبدیل شده و هزینه‌ها را بالا می‌برد، درست مانند آنچه در مورد آمریکا می‌بینیم.

وی افزود: در جمهوری اسلامی این اراده با حکمت همراه است که در راستای هدف‌های معین و آرمان‌های بلند بکار گرفته می‌شود.

امروز با تولد قدرت مواجه ایم؛ نیروی دریایی دشمن را تا دوردست تعقیب و منهدم کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انفلاب اسلامی گفت: امروز با تولد قدرت مواجه ایم، تولد قدرت یعنی میلاد نسل‌های جدید از قدرت در عرصه دفاع، آنچه امروز می‌بینم ترکیبی از تولید و تولد قدرت است.

سردار سرلشکر پاسدار سلامی بیان داشت: امروز با آرایه‌های متنوعی از قدرت رویه رو هستیم، در مسیر امتداد دادن قلمروی دفاع دریایی خود تا دور دست هستیم.

وی اشاره کرد: نیروی دریایی ماموریت دارد قدرت دفاعی خود را به اندازه ای تقویت کرده و بیفزاید که بتوان دشمنان منافع و حاکمیت ملی سرزمین اسلامی را در دوردست تعقیب و منهدم سازد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه امروز مشاهده می کنید در فضای تحریم و با شکستن آن توسط متخصصان توانمند داخلی بدست آمده و زنجیره بهم پیوسته تولید و جهش آن در کشور به بلوغ رسیده است.

بخش مهمی از توان رزمی سپاه ناشناخته است

سردار سرلشکر سلامی همچنین ابراز داشت: آنچه در معرض دید قرار داد بخش کوچکی از توان ماست و بخش مهم و بیشتر آن پنهان است.

وی ادامه داد: اگر روزی دشمنان دست از پا خطا کرده و نگاه طمعکارانه به سرزمین اسلامی ایران داشته باشند با آن بخش از توان پنهان ما رو به رو می شود که از آسمان و زمین بر روی آنان آتش خواهد بارید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آن روز میدان نبرد برای دشمنان تبدیل به جهنم میشود و ملت ایران اطمینان داشته باشند از مرزهای عقیدتی، جغرافیایی و کرامت آنان دفاع می‌کنیم و این دفاع اِنتها ندارد.

سردار سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمنان این را می‌دانند و بارها شاهد بوده اید که سخنانشان با عمل ‌شان متفاوت است، اما به هر چه می‌گوییم عمل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پیش مرگ و فدایی ملت با عظمت و افتخار ایران هستیم و برای امنیت، آرامش و عزت این ملت جان خود را تقدیم می کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی بر جزیی از سرنوشت ما تسلط یابد.

کلید واژه ها: سپاه


نظر شما :