ازسرگیری پروازهای تجاری بین آنکارا و تل‌آویو پس از ۱۰ سال

۰۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶ کد : ۱۹۹۱۷۰۸ سرخط اخبار

منابع عبری زبان از فرود یک هواپیمای وابسته به شرکت "العال" اسرائیل در ترکیه پس از ۱۰ سال خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه اسکای نیوز به نقل از روزنامه عبری زبان "اورشلیم پست" گزارش داد که یک هواپیمای "دریم لاینر" وابسته به شرکت هواپیمایی العال اسرائیل ساعت هفت صبح امروز (دوشنبه) به وقت محلی در فرودگاه استانبول به زمین نشست.

طبق این گزارش، این هواپیما برای جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه جهت کمک به آمریکا در زمینه مقابله با ویروس کرونا در استانبول فرود آمد و با ۲۴ تن از کمک‌های بشردوستانه و تجهیزات برای حمایت از آمریکا بارگیری شد.

اورشلیم پست در ادامه گزارش داد: این نخستین بار پس از گذشت ۱۰ سال از توقف پروازهای تجاری میان آنکارا و تل‌آویو است که یک هواپیمای اسرائیلی برای بارگیری در ترکیه فرود آمده است.

طبق این گزارش، به شرکت العال اجازه داده شده که طی هفته جاری دو مورد بارگیری کمک‌های بشردوستانه را در ترکیه انجام دهد.

انتهای پیام

 
 
 


( ۲ )

نظر شما :

Mohsen ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷
هر دم از این باغ بری می رسد
محمد1 ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹
ترکیه وارد هر بازی که شود باید کارتها را از اول تقسیم شود در مدیترانه هم اتفاق کثیف کشور های خرد و درشت را به هم ریخت و وارد قلمرو اجداد خود در لیبی شد البته که اسراییل مجبور است به سمت ترکیه متمایل بشود وقتی که ایران به اتفاق روسیه . عربستا ن. مصر . امارات . اسراییل .فرانسه . یونان . سودان و ..... میپوندد از ترکیه چه انتظاری دارید ... چند نفر به ده نفر ..... ترکیه با یک دست همه کارت های روی میز را به زمین ریخت و در مقام رییس جلوس کرد منتظر باشید و ببینید که جنگندهای ارسالی رویسه اخرین به کجا ختم میشود