تذکر ۱۷ نماینده به وزیر امور خارجه

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۳ کد : ۱۹۹۰۶۰۴ سرخط اخبار

 ایرنا- محمودصادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و ۱۶ نماینده دیگر بابت اظهارات غیرعزتمندانه سخنگوی وزارت امور خارجه به محمد جواد ظریف وزیر خارجه تذکر داده است.

«محمود صادقی» روز چهارشنبه در حساب کاربری توییتر خود آورده است: تذکر اینجانب و ۱۶ نفر از نمایندگان به دکتر جواد ظریف در اعتراض به اظهارات غیر عزت‌مندانه‌ سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات خلاف شئون دیپلماتیک سفیر جمهوری خلق چین؛ انتظار این است که سفیر جمهوری خلق چین به وزارت خارجه احضار و تذکر لازم به او داده می‌شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه چند روز قبل در حساب کاربری توییتر خود نوشت: دولت و مردم چین پیشتاز مقابله با ویروس کرونا هستند و با سخاوت به کشورهای جهان کمک می کنند. ایران همواره ممنون چین است.

این توییت درحالی منتشر شده است که پیش از این مجادله توییتری میان سخنگوی وزارت بهداشت و سفیر چین در تهران صورت گرفته بود.

کلید واژه ها: محمد جواد ظریف


( ۵ )

نظر شما :

رضا ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹
حرف های سخنگوی وزارت خارجه ایران یاد آور دوران قاجاربود شایسته نبود سخنگوی وزارت خارجه ایران درقبال اظهارات درست سخنگوی وزارت بهداشت که اکنون بسیاری ازکارشناسان ایران وجهان آن رادرست می دانند موضع گیری نماید آن هم درقبال کشوری که تک حزبی،غیردموکراتیک وغیرمردمی مثل حزب کمونیست چین باشد