آمریکا می‌خواهد لباس عملیات فرودگاه بغداد را درآورد و پشت میز مذاکره بنشیند

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹ کد : ۱۹۹۰۶۰۲ سرخط اخبار

جمعیت جانبازان با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با تغییر لباس عملیات تروریستی فرودگاه بغداد و شهادت سردار سلیمانی، پشت میز مذاکره بنشیند، تاکید کرد: ما نباید آزموده‌ها را مجدداً بیازماییم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که همچنان در شرایط کرونایی و اقتضائات خاص آن، به رصد مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌پردازد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه عید بزرگ نیمه شعبان، انتظار فرج را از بالاترین عبادات خواند و افزود: نیمه شعبان امسال با حس مضطر شدن جهانی در شرایط تسلیم قدرت‌های مدعی مدیریت جهان در برابر کرونا معنادارتر از همیشه است. 

*کرونا و استیصال مدعیان نظم نوین جهانی

این جمعیت با اشاره به استیصالی که ویروس کووید ۱۹ از یک سو برای ملتها و از سوی دیگر برای مدعیان نظم نوین جهانی و کدخدایی عالم به وجود آورد، خاطرنشان کرد: این وضعیت نشان داد مولفه‌های قدرت این کشورهای مدعی چقدر پوشالی و بی‌اعتبار است. 

جمعیت جانبازان با بیان اینکه روی آوردن مردمان مضطرّ و پناه بردن به پروردگار هستی، صحنه‌های معنوی بسیاری را در تمام کشورها پیش‌رو قرار داد، افزود: یکی از زیباترین صحنه‌ها دعوت یک فرد مسیحی مومن به توبه مردم در خلوت خیابان‌های نیویورک بود و اقرار استراتژیست صهیونیست آمریکایی، هنری کسینجر که گفت «هنگامی که اپیدمی کوید -۱۹ به پایان برسد، نهادهای بسیاری از کشورهای جهان شکست خورده  و به زانو افتاده خواهند بود. واقعیت این است که جهان پس از ویروس کرونا، هرگز مانند قبل نخواهد بود. ایالات متحده حتی با اعمال تلاش‌های فوق‌العاده ملی به تنهایی نمی‌تواند ویروس کرونا را شکست دهد» نشان از آغاز تحول جدید نه بر اساس نظام سرمایه‌داری سکولار بلکه بر اساس مکتب وحی و آرامش پیدا کردن همه مضطرّان در آغوش پر مهر خداوند دارد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درخشش جهادگران مدافعان سلامت در مدیریت این بیماری را به رغم جنگ رسانه ای ناکام  bbc و voa و ایران اینترنشال زبانزد مراکز تخصصی دنیا و ناظران بین‌المللی خواند و تاکید کرد: حضور داوطلبانه چند نسل در عملیات ملی مبارزه با کرونا از ستاد پرتلاش تا همه عوامل مردمی، آزمونی نو و رزمایشی قابل تحسین را در مقابل بی‌کفایتی و سرگشتگی قدرت‌های مدعی نظم نوین به تصویر کشید و رایحه خوشایندی همچون انسجام و پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی نظیر فتح‌المبین و مرصاد را به وجودمان سرازیر کرد.

حضور داوطلبانه چند نسل در عملیات ملی مبارزه با کرونا از ستاد پرتلاش تا همه عوامل مردمی، آزمونی نو و رزمایشی قابل تحسین را در مقابل بی‌کفایتی و سرگشتگی قدرت‌های مدعی نظم نوین به تصویر کشید و رایحه خوشایندی همچون انسجام و پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی نظیر فتح‌المبین و مرصاد را به وجودمان سرازیر کرد.

به اعتقاد این جمعیت، امروز ملت هوشمند و موقعیت‌شناس ایران بیش از هر زمان دیگر گفتمان «ما می توانیم» معمار بزرگ انقلاب را در به صحنه کشیدن همه ظرفیت‌ها و نوآوری و خلاقیت در تبدیل تهدیدها به فرصت‌های برجسته را نهادینه می‌کنند. 

این جمعیت در صف ایستادن پزشکان، پرستاران و بیماران کرونایی برای اهدای پلاسمای خونشان به دیگر مبتلایان و تلاش بی‌وقفه دانشمندان جوان در شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین وسایل و کشف داروها و واکسن‌ها و نیز تلاش شبانه روزی صدها هزار کارگاه خانگی و گروهی در هیئت‌ها، مساجد و پایگاه‌های بسیج و حرکت مقتدرانه نیروهای مسلح در رزمایش جنگ بیولوژیک را ستودنی و غیر قابل سنجش با ملاک‌های صرفا مادی دانست و یادآور شد: بی‌تردید این مظاهر انسانیت و کمک به همنوع جز در یک نظام انقلابی با مردم باورمند نسبت به اخلاق، معنویت، وحدت، سبک زندگی دینی و در یک کلام مکتب امام (ره) قابل سنجش نیست.

*حرکت نیروهای اطلاعاتی در جلوگیری از جاسوسان بدون مرز دارای اهمیت است

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی حرکت صحیح نیروهای اطلاعاتی امنیتی و وزارت بهداشت و درمان در جلوگیری از عملیات جاسوسان بدون مرز را بسیار بااهمیت خواند و اعتراض ساده لوحانه برخی نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس را از این حرکت تقبیح کرد و افزود: پیش‌تر هم نقاب از چهره واقعی این جاسوسانی از این دست که با عنوان «پزشکان بدون مرز» فعالیت می‌کنند در جریان ارسال خون‌های آلوده به HIV از فرانسه در سال ۶۲ و مبتلا شدن بیش از ۹۰۰ نفر و جان باختن ۲۰۰ نفر در کشورمان برداشته شده بود؛ ضمن اینکه تجربه جریان جاسوسی انتقال اطلاعات جانبازان شیمیایی در دوران دفاع مقدس به سازندگان بمب‌های شیمیایی با هدف حداکثر کردن تاثیر بمب‌های ساخته شده بعدی در آن زمان و هم‌اکنون نیز حضور شاخه‌هایی از این پزشکان بدون مرز در سوریه برای حمایت از پس‌مانده‌های داعش و تکفیری، گویای پشت صحنه بنیاد صهیونیستی راکفلر برای عملیات علیه ملت ایران است.

جمعیت جانبازان با تاکید بر اینکه ما نباید آزموده‌ها را مجدداً بیازماییم و دست چدنی و پوشش مخملی را هم در مورد آمریکا و هم همپیمانان اروپایی‌اش از یاد ببریم، توصیه موکد خود را به دست‌اندرکاران دیپلماسی کشور برای شناخت عمیق‌تر دشمن و بدعهدی‌های هماهنگ آمریکا و اروپا علیه حقوق مسلم ملت ایران در برجام تکرار و خاطرنشان کرد: با فرارسیدن روز ملی انرژی هسته‌ای و بزرگداشت و تجلیل از افتخارانگیزی‌های دانشمندان هسته‌ای‌مان، لازم است پیشنهاد مذاکره ترامپ را در شرایط جدید عملیات تحمیل«جنگ شناختی» در کنار «جنگ بیولوژیک» منکوب کنیم.

با فرارسیدن روز ملی انرژی هسته‌ای و بزرگداشت و تجلیل از افتخارانگیزی‌های دانشمندان هسته‌ای‌مان، لازم است پیشنهاد مذاکره ترامپ را در شرایط جدید عملیات تحمیل«جنگ شناختی» در کنار «جنگ بیولوژیک» منکوب کنیم.

به اعتقاد این جمعیت، آمریکا با اعمال بی‌نظیرترین تحریم‌ها و تهدیدهای سیاسی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و نیز رسانه‌ای در فضای مجازی مجدداً می‌خواهد با تغییر لباس عملیات تروریستی فرودگاه بغداد و شهادت حاج قاسم سلیمانی، پشت میز مذاکره بنشیند. هرگز چنین نخواهد شد.

کلید واژه ها: عراق ایالات متحده امریکا


( ۳ )

نظر شما :