ارسال کمک‌های پزشکی ترکیه به اسپانیا و ایتالیا+عکس

۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹ کد : ۱۹۹۰۴۶۲ سرخط اخبار

به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، ترکیه برای مقابله با ویروس کرونا محموله کمک‌های پزشکی خود را به کشورهای اسپانیا و ایتالیا ارسال کرد.

اسپانیا و ایتالیا به عنوان مراکز شیوع ویروس کرونا در اروپا از ترکیه کمک پزشکی درخواست کرده بودند.

این کمک‌ها شامل ماسک و لباس‌های پزشکی و مایعات ضد عفونی کننده است که به وسیله یک فروند هواپیمای باربری نظامی به اروپا ارسال شد.

​بر روی بسته های ارسالی به اسپانیا و ایتالیا این بیت شعر نوشته شده که "در ناامیدی بسی امید است/ پایان شب سیه سپید است".ارسال کمک‌های پزشکی ترکیه به اسپانیا و ایتالیا

کلید واژه ها: ترکیه اسپانیا ایتالیا ویروس کرونا


( ۳ )

نظر شما :

ایران ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۶
امیدوارم به جز پوشش و بزرگنمایی یک کشور خاص ، کمک های سایر ملل جهان را به هم نیز نشان دهید
علی ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۴
نوشته روی مرسولات را برای هموطنان غیر ترک زبان ترجمه می کنم "پشت نامیدی امیدواری هست پشت تاریکی روشنایی هست " که سخنانی از حضرت مولانا است . البته برای ترجمه دقیق تر باید یک صفحه به فرسی نوشت .دوستان ترکیه از قدیم دوست تمامی انسانها بوده وبه همه نوع بشر تکریم می کند کافی است که انسان باشد البته این رفتار ذاتی ترکها می باشد .
فرهاد ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸
روزگار عجیبیه. ترکیه گروه تروریستی ایجاد میکنه و به خاک کشورهای همسایه تجاوز میکنه و ادعای دفاع از اسلام و فلسطین داره و همزمان به کشورهای مختلف کمک پزشکی می‌فرسته از جمله اسرائیل! البته کسی که با مقوله بهداشت و درمان آشنا باشه میدونه که این کمکها به ولیل اندازه کمشون برای هیچ کشوری کارایی چندانی نداره مگه اینکه به صورت مداوم هفتگی و ماهانه ارسال بشن.