موسوی: تحریم اخیر، چیزی جز ناکامی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست

۰۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۲ کد : ۱۹۸۹۶۹۰ سرخط اخبار

سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم اخیر وزارت خزانه‌داری امریکا چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به دور جدید تحریم خزانه‌داری آمریکا علیه شخصیت‌های ایرانی به ویژه برخی اعضای شورای نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: این اقدامات چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست؛ آنان که بیش از ۸۳ میلیون ایرانی را تحت تحریم، تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری خود قرار داده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند اکنون در کمال ناامیدی و استیصال نهاد انتخابات را در ایران هدف قرار داده‌اند و این نشان می‌دهد تا چه حد از مردم‌سالاری و مشارکت مردمی در ایران هراس دارند.

موسوی خطاب به مقامات آمریکایی افزود: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای شما و نه تحریم های جنون آمیز و جبونانه شما کوچکترین ارزشی قائل نیست و با صلابت به راه و آینده روشن خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: راهبرد ایران در مقابل فشار حداکثری، مقاومت حداکثری است و این آمریکایی‌ها هستند که در نهایت در مقابل اراده ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و یاد خواهند گرفت که باید با این مردم پر افتخار و مقاوم نه با زبان تحریم که با زبان تکریم سخن گویند و رفتار کنند.

انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :