سردار حاجی زاده: برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی باید متحد شویم

۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۵ کد : ۱۹۸۹۵۵۷ سرخط اخبار

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه امروز محور مقاومت تنها ایران نیست، بلکه این محور از دریای سرخ تا مدیترانه است افزود: همه ما باید متحد شویم تا نیروهای آمریکایی را از منطقه خارج و رژیم صهیونیستی را نابود کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه المسیره گفت: امروز محور مقاومت تنها ایران نیست، بلکه این محور از دریای سرخ تا مدیترانه است و از انصارالله یمن تا حزب الله لبنان است.

وی تاکید کرد: تمام کشورهای محور مقاومت متحد هستند، همه ما باید متحد شویم تا نیروهای آمریکایی را از منطقه خارج و رژیم صهیونیستی را نابود کنیم.

سردار حاجی زاده در ادامه گفت: اقرار نکردن آمریکا به کشته شدن نیروهایش در عین الاسد نشان دهنده ذلت آن ها است؛ آن ها در ابتدا یک چیز گفتند و پس از آن نیز چیز دیگری اعلام کردند و اخیرا اعتراف کردند که 109 نظامی آن ها دچار ضربه مغزی خفیف شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: واشنگتن حتما بزودی به کشته شدن افرادی اعتراف می‌کند که اکنون می گوید دچار ضربه مغزی شده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مساله مهم در حمله به عین الاسد ریختن آبروی آمریکا و از بین بردن هیبت آن است، زیرا ما بزرگ ترین پایگاه آمریکایی را هدف قرار دادیم.

انتهای پیام


نظر شما :