شهادت یک ایرانی دیگر در سوریه تائید شد

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۸ کد : ۱۹۵۹۶۶۲ سرخط اخبار

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: شهادت «ابراهیم عشریه» به عنوان سی و یکمین شهید مدافع حرم استان مازندران تایید شد.

به گزارش ایسنا حسینعلی رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ابراهیم عشریه 25 فروردین ماه سال جاری در منطقه جنوب حلب مجروح شد اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت پیکر این شهید و با پیگیری های به عمل آمده از مراجع ذیربط پس از 54 روز، خبر شهادت این شهید رسما تایید شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا افزود: شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه به عنوان پنجمین شهید شهرستان شهیدپرور نکا و سی و یکمین شهید مدافع حریم آل الله از استان مازندران محسوب می شود که در دانشگاه امام حسین(ع) مشغول به خدمت بود.

رضایی با اشاره به وضعیت نامساعد منطقه عملیاتی در جنوب حلب گفت: امکان مراجعت پیکر مطهر شهید عشریه فعلا وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی سپاه کربلا با تبریک و تسلیت به مردم مازندران بویژه خانواده این شهید،تاکید کرد: دریادلان دیار علوی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده هستند تا با نثار خون خویش اجازه تعدی به مزدوران آمریکایی اسراییلی به حریم آل الله را ندهند.

رضایی در پایان گفت: اخبار تکمیلی و زمانبندی برگزاری گرامیداشت شهید عشریه متعاقبا از روابط عمومی سپاه کربلا به اطلاع عموم مردم مازندران خواهد رسید.

کلید واژه ها: سپاه کربلا مازندران روابط عمومی عشریه کربلا


نظر شما :