صلاح‌الدین به زودی آزاد می‌شود

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۳ کد : ۱۹۴۸۹۷۴ سرخط اخبار
نایب رئیس کمیته امنیتی استان صلاح الدین عراق با تاکید بر اینکه اعلام آزادی کامل استان صلاح الدین بسیار نزدیک است، گفت که کار بازگرداندن خانواده های آواره به این استان به صورت تدریجی در حال انجام است.

به گزارش فارس در بغداد، عملیات نظامی به منظور آزادسازی استان صلاح الدین عراق از سیطره داعش تا پاکسازی کامل آن از عناصر تروریستی ادامه دارد.

مقامات محلی صلاح الدین نیز از کاهش حضور تروریست ها در این استان و تمرکز آنها تنها در منطقه الصینیه و الشرقاط خبر می دهند.

کمیته امنیتی صلاح الدین تاکید کرده که آزادسازی کامل این استان از لوث تروریست های داعش نزدیک است.

«خالد جسام» نائب رئیس کمیته امنیتی استان صلاح الدین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد تاکید کرد: اعلام آزادی کامل صلاح الدین از سیطره داعش بسیار نزدیک است چرا که تنها مناطق الشرقاط و الصینیه تحت کنترل این ترویست هاست.

وی افزود: نیروهای داوطلب مردمی و یگان های نظامی دیگر به عملیات های نظامی خود برای پاکسازی کامل استان از سیطره داعش را ادامه می دهند.

جسام تاکید کرد: نیروهای امنیتی به اهالی شرقاط پیام داده اند که از این شهر خارج شوند تا کار پاکسازی کامل آن از تروریست ها انجام شود.

نائب رئیس کمیته امنیتی استان صلاح الدین عراق درباره روند بازگرداندن خانواده های آواره به مناطق آزاد شده این استان گفت: این امر، کار ساده ای نیست به خصوص که شمار شهروندان آواره صلاح الدین به یک میلیون و پانصد هزار نفر می رسد.

وی ادامه داد: بازگرداندن خانواده های آواره صلاح الدین به خانه های خود به صورت تدریجی در حال انجام است و جریان برق و برخی دیگر از خدمات شهروندی نیز به مناطق این استان بازگشته و بازارها و مراکز بهداشتی هم آماده خدمات رسانی هستند.
 

کلید واژه ها: آواره استان صلاح الدین


نظر شما :