نتانیاهو: اورشلیم شهر یهودی‌هاست

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۹۴۷۷۶۷ سرخط اخبار
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس مدعی شد شهر قدس سرزمین یهودی ها است و آن ها از این مکان تکان نخواهند خورد.

به گزارش فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس روز یکشنبه همراه با «نفتالی بنت»، وزیر آموزش و پرورش این رژیم در جشن موسوم به «یوم یروشالاییم» (به معنای روز «اورشلیم») مدعی شد قدس شهر یهودی ها است و آن ها این سرزمین را ترک نخواهند کرد.

رژیم صهیونیستی این جشن را برای یادبود اشغال یکپارچه شهر قدس برگزار می کند. رژیم صهیونیستی ابتدا در سال 1948 در جنگ با اعراب بخش های غربی شهر قدس را اشغال کرد و سپس در سال 1967 پس از جنگ 6 روزه با اعراب بخش شرقی را هم به اشغال خود درآورده و به بخش غربی ضمیمه کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مراسم که روز یکشنبه برگزار شد گفت که 70 سال پیش مشخص نبوده که آیا یهودی ها زنده هستند یا خیر «اما اکنون ما می دانیم (که آن ها زنده اند).»
وی افزود: «اورشلیم (نام عبری قدس) متحد شده است و ما هرگز بار دیگر جدا نخواهیم شد. ما به خانه آمده ایم و دیگر تکان نمی خوریم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد از زمان نازل شدن انجیل شهر بیت المقدس به عنوان سرزمین مردم یهود به رسمیت شناخته شده است.

وی افزود: «این سرزمین ما است. این شهر ما است. قبلاً همین بوده و در آینده هم همین خواهد بود. در اورشیلم روزهای سختی را با حملات تروریستی و قتل عام بی گناهان گذرانده ایم.»

در ادامه «نفتالی بنت»، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی هم گفت که هیچ بخشی از این سرزمین نباید واگذار شود.
 

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :