مرسی: اعتراض‌ها بی‌فایده است

۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۵:۴۰ کد : ۱۹۲۸۶۰۲ سرخط اخبار

روزنامه تایمز انگلیس در گزارشی فاش کرد: محمد مرسی ضمن اقرار به شکست در مقابل دولت جدید مصر اعلام کرده که اعتراضات حامیانش هیچ فایده ای ندارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز انگلیس با انتشار گزارشی فاش کرد: محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر اخیرا در پیامی صوتی خطاب به حامیان خود اعلام کرده که در مقابل نظام جدید مصر شکست خورده است و رهبر "کودتای نظامی" مصر زمام امور حکومتی را در آینده نزدیک به دست خواهد گرفت.

براساس گزارش روزنامه تایمز این اظهارات را محمد مرسی در سال میلادی گذشته و در دیدار با وکیل خود در زندان اسکندریه بیان کرده و در حالی که بسیار افسرده و شکست خورده به نظر می رسید برای خرید لباس وغذا در زندان تقاضای پول کرده است.

در این گزارش که با عنوان "مرسی شکست خورده به هواداران خود می گوید که اعتراضات بی فایده است" منتشر شد آمده است که محمد مرسی با طرح این پرسش که کی حمام خون به راه افتاده در مصر به پایان می رسد؟ آیا این همه کشته کافی نیست؟" تظاهرات حامیان اخوان المسلمین را بی فایده خواند.

براساس گزارش روزنامه تایمز انتشار این نوار صوتی در مرحله ای بسیار حساس صورت گرفت و دقیقا زمانی که عبدالفتاح السیسی، وزیر دفاع مصر وظیفه اصلی اش را از بین بردن اخوان المسلمین مصر اعلام کرد این نوار صوتی نیز منتشر شد.

کلید واژه ها: مصر محمد مرسی مرسی


نظر شما :