مقام بحرینی: پارلمان اروپا اجیرشده ایران است

۲۱ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۹ کد : ۱۹۲۸۵۳۱ سرخط اخبار

رئیس کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی پارلمان بحرین طی اظهاراتی عجیب اعضای پارلمان اروپا را اجیرشده ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از صوت المنامه، شیخ خالد آل خلیفه رئیس کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی پارلمان بحرین در اظهاراتی عجیب مدعی شده است که برخی از اعضای پارلمان اروپا بدون شک تحت تأثیر ایران قطعنامه ای را علیه رژیم آل خلیفه به تصویب رسانده اند.

وی توضیح داد که به همین دلیل اعضای پارلمان اروپا که قطع نامه ای را علیه رژیم آل خلیفه به تصویب رسانده اند اجیرشده ایران و هم پیمانان این کشور همچون حزب الله، احزاب مختلف عراقی و برخی معارضان بحرینی هستند.

خالد آل خلیفه همچنین مدعی شد که قطعنامه صادرشده از سوی پارلمان اروپا بر اساس اطلاعات تحریف شده و جمع آوری شده از سطح خیابان ها بوده و از هیچ گزارش قابل اعتمادی استفاده نشده است.

این اظهارات رئیس کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی پارلمان بحرین درپی صدور قطعنامه در محکومیت رژیم آل خلیفه و نقض حقوق بشر در این کشور از سوی پارلمان اروپا صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که پارلمان اروپا برای تحت فشار قرار دادن رژیم آل خلیفه قطعنامه ای را در محکومیت رژیم آل خلیفه و کلیه موارد نقض حقوق بشر در بحرین به تصویب رسانده است.

همچنین پارلمان اروپا از رژیم آل خلیفه خواسته است تا به همه توصیه های ذکرشده در گزارش کمیته حقیقت یاب و شورای حقوق بشر به صورت کامل عمل کند.

کلید واژه ها: آل خلیفه رژیم آل خلیفه بحرین


نظر شما :