فعالیت های دیپلماتیک مشکوک اسراییل در حومه خلیج فارس

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۷:۱۲ کد : ۱۹۱۶۱۲۰ سرخط اخبار

 روزنامه هاآرتص فاش کرد که رژیم صهیونیستی 11 نمایندگی دیپلماتیک جدید در سراسر جهان از جمله یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس تاسیس کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که این مساله در یک سند مالی رژیم صهیونیستی مربوط به بودجه سال 2014 فاش شده که هفته جاری برای تصویب به دولت تل آویو تقدیم می شود.

روزنامه مذکور نوشت: وزارت دارایی اسرائیل در این سند اقتصادی اعلام کرده که تل آویو در بین سال های 2010 تا 2012، 11 نمایندگی دیپلماتیک در سراسر جهان تاسیس کرده است و سند نیز مربوط به بودجه این نمایندگی ها است.

هاآرتص با استناد به سند وزارت دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از نمایندگی های مذکور در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس تاسیس شده است، در سند مذکور به نام این کشور اشاره ای نشده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز با سکوت در خصوص این مساله اعلام کرد: رابطه تل آویو با کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار حساس است.

پیشتر سایت "ویکی لیکس" در یکی از اسناد محرمانه خود فاش کرد که رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی روابط "دیپلماتیک محرمانه" دارد.

وزارت دارایی اسرائیل در وب سایت خود به نمایندگی های این رژیم در عشق آباد (ترکمنستان)، ولینگتون (نیوزیلند)، آکرا (غنا)، تیرانا (آلبانی)، گوانگ ژو (چین)، سائوپائولو (برزیل)، مونیخ (آلمان)، سنت پترزبورگ (روسیه) و یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرده است.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی سند نمایندگی خلیج کشورهای حوزه خلیج فارس خلیج فارس حوزه خلیج فارس کشورهای حوزه خلیج


نظر شما :