تازه ترین خیانت قطر به مسئله فلسطین

۰۴ بهمن ۱۳۹۱ | ۲۰:۲۱ کد : ۱۹۱۱۹۴۸ سرخط اخبار

رژیم قطر در ادامه خیانتهای خود به جهان اسلام، این بار به کمک رژیم صهیونیستی تلاش می کند یهودیان یمن را به سرزمین اشغال شده ملت فلسطین منتقل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المنار گزارش داد رژیم صهیونیستی به بهانه نگرانی از اوضاع یهودیان یمن، با کمک قطر برنامه سری را برای انتقال آنها به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی اجرا می کند.

بر اساس این گزارش، منابع غیر رسمی یمن از برنامه مخفیانه مهاجرت یهودیان مقیم یمن به "تل آویو" توسط رژیم صهیونیستی، با وجود تغییر نظام  سیاسی در این کشور، به بهانه نگرانی از اوضاع این افراد در دوران ریاست جمهوری "علی عبدالله صالح"، خبر دادند.
این منابع در ادامه افزودند: این طرح مخفیانه با هدف انتقال یهودیان باقیمانده در یمن، در خلال چند ماه آینده و با کمک برخی از کشورهای عربی چون قطر برای  تسهیل این امر است.

در ادامه، این منابع، رژیم عبدالله صالح را به نگه داشتن اجباری یهودیان در یمن به منظور بهره برداری از این افراد در صورت لزوم به عنوان اهرم فشار و درخواست کمکهای مالی از مجامع غربی و سازمانهای بین المللی یهودی به این بهانه، متهم کردند.

این در حالی است که تعداد این افراد(یهودیان) کمتر از 200 نفر است.

خاطر نشان می شود مهاجرت یهودیان از دیگر کشورهای جهان به فلسطین اشغالی در راستای توطئه خطرناک غربی ها از زمان اشغال سرزمین فلسطین ادامه دارد و ورود هر یهودی به سرزمین مادری فلسطینی ها به معنای آوارگی یک خانواده فلسطینی است و کمک قطر به صهیونیستها در انتقال یهودیان، خیانت دیگری است که به پرونده ننگین آل ثانی و خوش خدمتی آنها به صهیونیستها و خیانت به مسئله فلسطین اضافه می شود.

کلید واژه ها: یهودیان یمن فلسطین قطر


نظر شما :