کمکهای انساندوستانه ایران به فلسطینیان سوریه

۰۲ دی ۱۳۹۱ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۹۱۰۶۴۹ سرخط اخبار

سفیر ایران در سوریه اظهار داشت که اولین محموله از کمکهای انساندوستانه شامل پتو، مواد غذایی و دارو قرار است ظرف روزهای آینده از طریق فرودگاه بین المللی دمشق ، جهت توزیع بین فلسطینیان ، تحویل مسئولین اردوگاه یرموک شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، وضعیت فلسطینیهای مقیم اردوگاه یرموک در سوریه را که طی روزهای گذشته در نتیجه درگیریهای نظامی در این اردوگاه مجبور به خروج از منازل خود شده اند، اسف بار توصیف کرد.

وی با اشاره به اخبار حاکی از وجود توافق بین طرفهای درگیر در اردوگاه اعلام داشت با بازگشت آرامش نسبی به اردوگاه، تعدادی از خانواده های فلسطینی اقدام به بازگشت به منازل خود نموده اند.

سفیر کشورمان با اشاره به شرایط سخت زندگی فلسطینیها در وضعیت بحرانی جاری اعلام داشت که پس از احصاء نیازهای انسانی ساکنان اردوگاه و در نتیجه تصمیم اتخاذ شده در ایران به ویژه مسئولین وزارت خارجه و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار است به زودی کمکهای انساندوستانه کشورمان برای فلسطینیهای ساکن اردوگاه ارسال شود.

سفیر کشورمان در این رابطه اظهار داشت که اولین محموله از کمکهای انساندوستانه شامل پتو، مواد غذایی و دارو قرار است ظرف روزهای آینده از طریق فرودگاه بین المللی دمشق ، جهت توزیع بین فلسطینیان ، تحویل مسئولین اردوگاه یرموک شود.

کلید واژه ها: اردوگاه


نظر شما :