ارتش چند ملیتی فلسطین در راه است

۱۹ آذر ۱۳۹۱ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۹۱۰۱۱۲ سرخط اخبار
سخنگوی شاخه نظامی حماس تاکید کرد مردانی در نوار غزه، کرانه باختری رود اردن، مصر، لیبی، تونس، عراق، لیبی، ترکیه و ایران، برای مقابله با اسرائیل لحظه شماری می کنند و آماده حمایت از مقاومت هستند.
 
به گزارش خبرگزاری مهر،  گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، رژیم صهیونیستی را به نشان دادن واکنشی دندان شکن به هر گونه تجاوزی به نوار غزه تهدید و اعلام کرد که از مردانی از نوار غزه، کرانه باختری رود اردن، مصر، لیبی، تونس، عراق، لبنان، ترکیه و ایران برای مقابله با این رژیم کمک خواهد گرفت.
 
سخنگوی گردان های عزالدین قسام امروز در مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد تشکیل جنبش حماس  تاکید کرد: مقاومت در تجاوز اخیر اسرائیل به نوار غزه فقط از یک دهم توانمندی های خود استفاده کرد و از امکانات و توانمندی های خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و همه نیروهای گردان های عزالدین قسام استفاده نکرد.
 
بر اساس گزارش العالم، سخنگوی گردان های عزالدین قسام در جمع مسئولان ارشد حماس از جمله خالد مشعل گفت: ما با موشک های ساده و بخشی از قدرت دفاع هوایی محدود خود با اسرائیل جنگیدیم و پیروز شدیم و این پیروزی نشان داد که زمان اشغالگری سپری شده است. اگر تنها از بخش اندکی از قدرت امت اسلامی استفاده کنیم، اسرائیل را شکست خواهیم داد.
 
سخنگوی گردان های عزالدین قسام خطاب به سران اسرائیل گفت: ای سران ناکام و شکست خورده! ما با قدرت محدود خود شما را شکست دادیم و اگر به تجاوز خود ادامه می دادید، ما هم به ایستادگی خود ادامه می دادیم. ما دست متجاوزی را که به سوی فلسطینی ها دراز شود، قطع خواهیم کرد.
 
وی سپس در اظهاراتی بی سابقه افزود: مردانی در باریکه غزه، کرانه باختری رود اردن، مصر، لیبی، تونس، عراق، لیبی، ترکیه و ایران، برای مقابله با اسرائیل لحظه شماری می کنند و آماده حمایت از مقاومت هستند.
 
سخنگوی گردان های قسام تصریح کرد: ای امت عربی و اسلامی! با جان و مال خود به مقاومت فلسطین کمک کنید تا فلسطین هر چه زودتر آزاد شود .

کلید واژه ها: اسرائیل قسام عزالدین نوار غزه مقاومت لیبی گردان لیبی عزالدین قسام باختری رود کرانه باختری رود باختری رود اردن گردان های عزالدین قسام کرانه رود اردن اردن کرانه باختری رود اردن گردان های عزالدین کرانه باختری باختری


نظر شما :