انتشار اخبار جدیدی درباره امام موسی صدر

۰۷ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۹:۵۹ کد : ۱۹۰۶۰۸۴ سرخط اخبار

معاون نماینده لیبی در سازمان ملل گفت: به زودی اخبار جدیدی از امام موسی صدر و همراهانش منتشر خواهد شد.

ابراهیم دباشی، معاون نماینده لیبی در سازمان ملل در حاشیه نشست وزیران خارجه کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پرونده امام موسی صدر و همراهانش با توجه به نزدیک شدن به سالگرد ربوده شدن آنان، گفت: مسوولان لیبیایی در حال رسیدگی به این مساله هستند و به زودی و در زمان معین اطلاعاتی در این خصوص در اختیار مسئولان لبنانی قرار خواهند گرفت و منتشر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امام موسی صدر و همراهانش زنده هستند؟ گفت: ما مسوولان لیبیایی شک داریم که او واقعا زنده باشد. معتقدیم که او همانند سایرین به دست نظام سابق لیبی کشته شده باشد.

این در حالی است که عدنان منصور، وزیر خارجه لبنان در گفت وگو با ایسنا بیان کرده بود که امام موسی صدر و همراهانش زنده هستند و به زودی آزاد خواهند شد.

نماینده نماینده لیبی در سازمان ملل هم چنین در خصوص مساله سوریه بیان کرد: در حال حاضر مساله سوریه در محافل بین المللی مطرح است و اتحادیه عرب در حال بررسی آن می باشد. فرستاده ویژه ای نیز برای حل این مساله در نظر گرفته شده که امیدواریم اخضر ابراهیمی نماینده دبیرکل سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه در ماموریت خود موفق باشد. همچنین امیدواریم که مسئولان سوریه در قبال تحولات کشورشان عاقلانه رفتار کنند.

کلید واژه ها: امام موسی صدر لیبی


نظر شما :